Procedury załatwiania spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zakopanem realizowane jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj.:
- Kodeksem postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2017 r. Dz. U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.).
DOKUMENTY WYMAGANE PRZY REJESTRACJI OSÓB BEZROBOTNYCH
DOKUMENTY |
OSOBA BEZROBOTNA LUB POSZUKUJĄCA PRACY |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- niepełnym wymiarze czasu pracy, - na umowę zlecenie, - umowę o świadczenie usług, - umowę o pracę nakładczą, - umowę agencyjną, - w zakładzie karnym
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*W przypadku braku aktualnego dokumentu tożsamości osoba rejestrująca się może przedstawić inny dokument ze zdjęciem wraz z aktualnym zaświadczeniem o zameldowaniu, zawierającym numer PESEL, bądź decyzją o wymeldowaniu z pobytu stałego oraz potwierdzeniem złożenia wniosku o nowy dowód osobisty.
W/w dokumenty należy traktować jako podstawowe, w szczególnych przypadkach są wymagane dokumenty uzupełniające.